sobota, 15 października 2011

Komp się tnie :/


Siemka.
U mnie w domu coś z netem jest nie tak!!!
U mnie msp nawet się włączyc nie chce.
U mojej siostry się włącza, ale tak wolno działa, że nie da się grać!!!!!
A u moich rodziców działa msp, ale nie da się wejść do własnego domu, czy do czatroomu!!!
Masakra!!!!!! Dzisiaj mi sie VIP skończył o 17. Chciałam jeszcze dwie animki kupić, ale nie zdążyłam, bo Internet się zepsuł. Teraz zaczął działać troszkę szybciej, ale msp dalej się włączyc nie chce!!!!!
Ja chce na MSP!!!!!!!!!!!!!
Dzisiaj trochę dłużej pograłam, bo u Olki byłam. Wtedy zaczęłam usuwać trochę znajomych, bo może to przez to, że mam ich 330 O.O A może już mniej? w każdym razie nie wiem.
Mam 2 chore zwierzaki, bo u Olki starczyło mi kasy, aby wyleczyć tylko 2.
A jak jutro się naprawi to i tak chyba umrą i będę musiała wydać 600sc!!!!!!!!!!!!
Dopóki Internet szanowny nie będzie w domu działał normalnie, zawieszam chwilowa siebie na msp z powodu, że i tak w domu tam nie wejde!!!!!!!!!!!!!
Może zadziała, a może nie.
Ja nie chcę opuszczać mojej Moviestar!!!!!!!!!!!
I was też nie chcę!!!!!
Aż mi się płakać chce :'(
Kontakt ze mną możecie złapać na e-mailu <klik>
Będę tęsknić za SeVeN'em, selcią, niebieską, loks'em (kocham cię :* ) i wami też :*
<33333333333
Zobacze jutro czy dam radę wejść :/
Jak nie, to nie wiem.
Będę wchodzić u Olki, albo jak sie Net naprawi.
Jak już mówiłam, zawieszam konto na czas nieokreślony.
Jak znowu będę grać, to napisze na blogu (że będę grać, oczywiście, a nie, że napisze coś xD)

Wasza
Zu :*
Kocham was <33333333333333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz