środa, 28 września 2011

Reklamy MSP

Chcesz, aby oglądali twoje filmy?
To może chcesz dostawać grafy???
Nieważne co, ale chcesz reklamę! :D
Ja ci mogę taką reklamę zrobić, ale pod  warunkiem:
Chcesz reklamę:
a) Fame:
 1. Napisz mi na e-maila, że chcesz reklamę.
 2. Napisz tam swój nick MSP i czekaj, aż na MSP 
    MSP ci odpowiem w wiadomości.
 3.Jak otrzymasz taką wiadomość, idziesz oglądać   
   mi filmy (5/5+komentarz)
 4.Sprawdzę czy obejrzałeś i masz czekać na 
   kolejną moją wiadomość.
 5. Jak odpowiem, dajesz 2 grafy i rzecz z listy 
    (dla mnie, no ba :D ) Najtańsza jaką możesz 
   dać jest od 200sc (możesz dać również drogą
   np. za 500sc)
 6. Znowu czekasz, sprawdzę czy wszystko  
    zrobiłeś i piszę ci na wiadomość. Dostaniesz
   wiadomość, reklama już jest na blogu :)

b) Oglądalność filmow:
   To samo co w fame :)

c) To i to:
 1. Napisz mi na e-maila, że chcesz reklamę.
 2.Napisz tam swój nick MSP i czekaj, aż na MSP 
    MSP ci odpowiem w wiadomości.
 3.Jak otrzymasz taką wiadomość, idziesz oglądać   
   mi filmy (5/5+komentarz)
 4.Sprawdzę czy obejrzałeś i masz czekać na 
   kolejną moją wiadomość.
 5.Jak odpowiem, dajesz 4 grafy i 2 rzeczy z 
   listy (dla mnie, no ba :D ) Najtańsza jaką
   możesz dać jest od 200sc (możesz dać również   
   drogą np. za 500sc)
 6. Znowu czekasz, sprawdzę czy wszystko  
    zrobiłeś i piszę ci na wiadomość. Dostaniesz
   wiadomość, reklama już jest na blogu :)

Inne reklamy po uzgodnieniu ze mną :)

Wasza
Zu :*
    
   

2 komentarze:

  1. no wiem xD
    Ale ty też możesz takie cuś robić, jeśli chcesz!
    Ludzie mają wybór!!! Prezent dla mnie lub dla cb xd

    OdpowiedzUsuń