sobota, 24 września 2011

Zapoznajmy się :D

Siema Wam Drodzy Czytelnicy!!!! :D


Tutaj ja, czyli Zuzka!!! To ja założyłam bloga, a Olkę zaprosiłam :D Ja zrobiłam nagłówek i muzyczkę. Ja pierwsza byłam na MSP. Zapewne wiecie kim jestem! Bo to ja, Zuziak100!!!! Znacie ten login z mojego konta na You Tube, gdzie mam filmy o MSP ( na razie 1), kiedyś miałam filmy o LPS xD !! Jak byłam mała, oczywiście :D 


Teraz notka o  mnie!!! Jestem Zuzia, co już wiecie i mam 12 lat!! W lutym skończę 13 i na MSP oczekuje prezentów!! :) Mieszkam w małym mieście Siechnice, razem z Olką!! Siechnice są obok Wrocławia, jakby kto nie wiedział xD Z Olką znamy się od przedszkola!! To dużo, bo jesteśmy już w 6 klasie.
A oto nasze współne zdjecie:
Ja to ta mniejsza, w biało czarnym kapeluszu!!! A Olka  to ta druga xD

Może trochę o MSP powiem! Olka wcześniej troche opowiedziała, ale ja dopowiem, dodam inne zdjęcie itd.

Oto ja na MSP:

A to jest Olka:

Obydwie mamy VIP  a czasami Celeb xD!!!!!!

Na dzisiaj kończe pisu-pisu ;(  Ale niedługo wrócę :D
Wasza 
Zu :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz